tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Hemma igen....

Det har varit mycket trevligt med "husmors semester" men hemma är ändå hemma.
Nu ska jag bara vänja mig vid min egen säng igen haha. Dock var det en sak vi fick med oss från Simlångsdalen som hon gärna kunde behållt.....
Halsfluss, IGEN!
Jag begriper inte varför dessa envetna basilusker hoppar på mig och Lina... Lovisa är hur pigg och kry som helst. Men syrran och 2 av hennes barn blev med sjuka så det är väl nått som går. Det kusliga var bara att på torsdagskvällen var alla friska och krya men på fredag moron var vi sjuka. Att det kan gå så fort.
Det blir en tripp till akuten och sen till apoteket i eftermiddag.
Och fortfarande inget bredband :(. En vän sa att det är fler häromkring som har problem och kanske att det kan vara nätverkskortet i datorn. Men datorn säger att det fungerar felfritt och har de  bästa drivrutinerna..
Tycker detta är mycket skumt.
Jag vill att tekniska/elektriska prylarska fungera bara man sätter  i sladden. Eller möjligen att man ska trycka på "on" haha.
Ne nu ska jag bädda ner mig i soffan mellan töserna ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: