tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Haha så var det natten igen....

Ja då var klockan 4 piiip
Det är bara att acceptera att jag ska inte sova mer än 2-3 timmar i taget. Nångång.....
Idag har vi firat att lilla tösen blivit stor :D Hon fyllde 4 i dag!
Mia och Linus är här och barnen är överlyckliga.
De är de alltid när favorit kusinen med sambo är här. Det har bakats tårta och givetvis glömmer mamman att fota den innan den blir uppäten. Men god var den! Jordgubbar och grädde och choklad grädde med choklad bitar i. Massa grädde blev det. Såg i mitt förra inlägg att jag stavar som en kratta på natten hehe det är nog för jag ligger med min mini pc i sängen och bloggar. Inte den mest ergonomiska ställningen men va fan. I eftermiddags kom en barndomsvän till mamma och hälsade på och sen har de varit ute på stan och käkat och nu sover de på hotell i natt.
Snacka om mysig helkväll!
Hon hann titta både en och 2 gånger på vännen innan hon kännde igen henne, sen bara hoppade hon till och skrek -men åhhh det e ju duuu!!!
Så härligt att se!

Barnens biologiska pappa var här en liten stund i eftermiddags med. Lina fick lite paket och var nöjd. Eftersom Lovisa inte fick något så var lillasyster väldigt snäll och gav bort 2 av sina paket. **underbara barn**  Jag blir så stolt när de visar sådan medkänsla.
JISSES klockan är nu 04:14 exakt och jag hör fåglarna kvittra!! Hallå!!! Det är mörkt ute! Ska inte de sova då?
Jaja det börjar väl närma sig sommar nu då...
På listan i morgon står en massa men jag tänker inte stressa med nått!
Tänkte bland annat tvätta bilen. Den ska vara grön men tja nu är den nästan helt frömjöls gul....
Inte en tilltalande färg precis.
Ska väl försöka få sorterat klart mina bilder med. Har blivit en himmla oordning på dem nu när jag jobbar med 2 datorer....
Nu ska jag stänga ner och blunda en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: