tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Fortfarande mobilt bredband :@ Såååå förbannad!!

Jag hatar åska,jag hatar datorer, jag hatar bredband och jag hatar förbannad jävla IT support som intepratar ur skägget!
Dessutom händer alltid sånthär en fredag efter 17!! GIVET
OK att åskan slog ner i modemet är väl "tur" ja det tog ju inte min dator eller min mini iaf... Men internet flög all världens väg. Provade allt men nej modemet hade gett upp.
I dag åkte vi och inhandlade ett nytt modem. Men det fanns nu inga separata där utan blev ett med inyggd router. SMIDIGT tänkte jag :) mindre sladdar, jihoo! Eller ne... När vi kom hem får vi först inte ihop det alls. Kommer sen på att vissa sladdar ska nog byta plats *skäms* Nu funkar det! alla lampor som ska blinka å lysa gör det. Kommer in till datorn då får jag fan inte ihop bredbandet med burken... **ARG*** Har suttit från ca 14 till ca 20 men blir inte ett dugg klokare på detta skit.
Tack o lov för att pappsen tog ett mobilt bredband förra året, riktigt bra att ha i bland.
Har kollat på grejjerna till poängjakten men inte orkat. Borde ha ett kort klart men ibland funkar det inte bara.
Jaja jag har ju någon dag till på mig innan bidragetska vara inne.
Nu ska jag kolla hur det går för mina auktioner på tradera sen blir det sängen..
bahnhofs support telefon öppnar 10 i morgon, gissa vem som ska ringa då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: