tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Uppdaterar mig själv...

Är inte så bra på att uppdatera här :( önskar jag haft mer tid att bara kunna sätta mig ner och få skriva av mig. Jag är en människa som mår bra av att få skriva.
Mycket har hänt sedan sist... Jag har faktiskt varit på minisemester:)
En god vän och jag lämnade alla barnen (hon har med 2 töser i samma ålder som mina) här med min underbara systerdotter Mia (http://misiing.blogg.se/). Sedan åkte vi in till scandic hotell i stan och chekade in. Min snälla pappa bjöd på 2 enkelrum varav ett skulle vara med ballkong då jag e rökare. Men när vi kommer upp på rummen visar det sig att det är dubbelrum med balkong dvs viprummen! sååå mysigt. Sen åkte vi och käkade på halmstads bästa kebebställe. Vi åkte till hotellet för att "fixa" till oss och sen ut på stan:)
Vi kom inte tillbaka till hotellet förräns hon var 4 på morgonen och stupade i säng båda två.
Som tur var hade de frukost ända till kl 14 dagen efter och vi lyckades faktiskt peta ner några smörgåsar framemot lunch tid.
Vi åkte hem och båda två längtade efter våra små väldigt mycket!!
När vi kom hem möts vi av de små på altanen -Vi vill inte heeeeem...
Vi tolkade båda det som att allt gått bra haha.
Detta MÅSTE vi göra om min vän!!! Bara mia inte har blivit avskräckt;) haha

Här e vi, 2 party pinglor på väg att göra stan osäker hahah




Denna underbara bukett kom hem till mig innan på dagen, TACK vännen jag blev verkligen glad!!
Min dag blev mycket bättre när dessa stog på mitt bord!!


I tisdags fick jag också trevligt besök, min guddotter Selma och hennes mamma.
Oj vad hon har växt!!! Kännde att jag verkligen ser henne för sällan. Hon har de aldra underbaraste mörkbruna ögon :)



Och hon är sååå duktig på att sträcka ut tungan;);)



Jag har faktiskt, tro det eller ej hunnit scrappa lite med. Har varit med i ett par tävlingar, vann inget men tänkte fota och lägga upp här i kväll. Jag måste bara önska mig ett nytt album... Det börjar bli fullt nu.

Jag har faktiskt namnsdag idag med! Pappa var den första att gratta och han hissade även den skånska flaggan:)
Syrran fick jag på minna haha men min systerdotters sambo ringde och grattade mig. Man blir sååå glad när folk omkring en uppmärksammar ens namsdag. Inget att fira egentligen men ändå...
Nej nog svammlat för en stund nu...
pusshej

Kommentarer
Postat av: mia

Hej och åter grattis på namnsdagen,

skulle bara säga att jag saknar dig & vi ses i början på nästa vecka!

Kram

2009-03-19 @ 12:30:59
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: