tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tidigt kväll och sömnlöshet.....

Lillan somnade halv 9 i gårkväll och stora tjejen halv 10!! Så tidigt har de inte somnat på lääänge.
Kanske låter väldigt sent för somliga men med de nattnings och sömnproblem jag haft med töserna så är detta jättebra!!
Jag satt i soffan och undrade jaha vad gör jag nu då.. haha
Kollade på csi och jordan rättsläkaren.
Sen gick jag och lade mig men kunde inte sova... snurrade runt ett tag sen var det bara att gå upp igen.
Hamnade mitt på golvet bland alla leksaker och började sortera. Sånt man bara MÅSTE göra på natten *suck*
Sorterade och slökollade på sienfeld, Såhär mycket tv har jag inte kollat på på länge.
Brukar alltid stupa i säng när barnen slocknat.
Klockan halv 3 var alla leksakerna städade och en hel ica kasse var full med skräp... Gud vad mina barn har leksaker!!!
Ok nu kanske jag kan sova då.... Men nej! Jag slocknade frammåt fyra snåret med en bok på näsan. bara för att vakna vid 6 :( .
Nu har jag fått barnen till dagis (tack snälla underbara mamma) disken är tagen jag har hängt ut ett täcke och stoppat in nästa i tvätt maskinen...
Borde ställa mig och sortera ut kläder för det precis som leksaker finns det i överflöd här.
Nån som vill köpa barnkläder??? allt fr st 50-128cl
Ska sätta mig och stämpla upp lite kycklingar till påskkorten först bara...


Morgonens bild........



Jag hade gett mycket för en lång promenad på stranden nu..... visst är den vacker!
Tack snälla vän för de underbara bilderna du skickar till mig!


Kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: