tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Orken snart slut.....

Det är mycket här fortfarande, huvudet känns mest som seg kola..
På scrappfronten är det stiltje men skall försöka hinna vara med på hobbyhusets cybercrop 14-15 mars.

hittade en dikt som berörde mig ända in i själen, det är lite så som jag känner.

Jag önskar alla andra
det bästa som jag vet.
Jag kan ju inte be för dem
i all min gudlöshet.

Men skulle jag försöka, då tror jag att det kom:
"Låt inte någon finnas till,
som ingen tycker om!"

Om människor är ringa
och fattiga - än sen,
Om bara de blir älskade,
åt minstone av en.
För rikedom och ära,
det låter säkert bra.
Men kärlek är i alla fall
det enda vi vill ha.

/Anna Greta Wide







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: