tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Lugnet över för denna gång....

Så då var hulliganerna hämtade... De är nog inne i någon sorts jag älskar/hatar dig period för ena stunden pussas och kramas de och andra stunden sliter de håret av varandra *suck*
Just nu är det slita hår tid....
Måste skaffa ork till att få ordning på rutinerna igen.. Inget är som det borde vara känns det som.
Men för att jag skall orka vara stark och"leda" barnen rätt krävs det att jag iaf får sova på nätterna och så är inte fallet nu.
En dag i taget var det någon klok som sa.... Det är nog ganska rätt...
Nu skall jag duka fram lite kvällsmat och hoppas att de håller sams så länge iaf.. Sen blir det nog en kvällspromenad.
OM jag orkar då.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: