tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

I vardagsrummet

Leks det affär för hela slanten...
4 av mina goa syskonbarn har sovit över i natt och det har varit fullt ös hela tiden.
Det var en massa pusslande i gårkväll och kvällsmat nere hos mormor och morfar.
Där serverades det hemmagjorda hamburgare med pommes. -GOTT
Sen blev det både shrek teletubbies och bortspolad. När klockan passerat midnatt var det bara min lilla trollunge som inte somnat än. De andra hade somnat lite överallt i huset hehe.
Efter en stunds runtbärande på diverse barn somnade både jag och lilltrollet. (som för övrigt sover än...)
I dag kommer stora tjejjens kompis och ska leka, ska bli roligt. När hon är här varken ser eller hör man dem.

Töserna blev bjudna på prinsess kalas härromdagen. Ska försöka göra ett riktigt prinsesskort idag. Har tagit lite kort på "affären". lovar ska bli bättre på att lägga upp bilder. Så mycket enklare nu när kameran i mobilen e så bra.

Här handlas det för fullt.....

Nu ska jag röjja upp lite och krama alla barnen hejdå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: