tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

En vacinations sjuk tös och en sympati sjuk.....

Nu ligger Lovisa på soffan och tittar på Dora... Helt utslagen av vaccinationen hon fick i går.
Lina sitter och målar med vattenfärg ihela köket :S haha
Själv sitter jag och lyssnar på rixfm morronzoo http://www.rixfm.com och laddar för alla tråkiga hushållsmåsten :( bläää
Har ju varit duktig och sorterat ut och slängt en massa och sopbilen kommer i morgon så jag måste bära ner säckarna till soptunnan så jag verkligen blir av med det. Har en byrå och en lådhurts som också ska bäras undan. Funderar på att plocka bort våningssängen med... ska jag eller ska jag inte.... hmmm
Eller kanske ska jag flytta på skafferiet och kylen... hmm ja jag är nog på ommöblerings humör.
Brukar bli det när jag har massor att göra som jag inte vill...
Nu kommer snart Mia :D Hon skulle plugga lite här men sen kan jag nog få henne på ommöbleringshumör med.
Måste ju ha nån som hjälper mig att släpa runt möblerna. haha
Åh vad jag hade velat ha ett rum till nu. Hade vart så mycket enklare att kunna ge barnen ett eget rum istället för att de ska ha vardagsrummet som sitt rum med...
Ujujuj vad alla tankar snurrar i huvudet nu.
Massor som jag vill göra men så lite tid ork och lust..
Men det ska nog bi bra så småningom vinner jag väl på lotto eller nått..
Nu ska jag sätta på en kanna kaffe för nu e hon snart här min lilla mia:D

Morgonens bild blir......


vill ha den maskinen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: