tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Betydligt bättre morgon idag!

Klockan är nu halv 10 och jag har redan fått gjort en massa!
Barnen är ivägskickade till dagis I TID!!!! (tack pappa)
Jag har ringt bvc och fått en tid på onsdag, innan umgänget. Man måste ordna det praktiskt;)
Har även ringt och kollat av med Vicky (hon har mina kort till försäljning i sin fotvårds studio) Hon ville beställa 2 konfirmationskort :) JIPPIE
Mvc har också ringts de skulle ringa tillbaka så jag får en ny tid, missade ju den andra *skäms*
Ett par vinnarmail från tradera har också skickats. Ska hoppa in och lämna omdömme snart med. Kanske tillockmed få upp några nya auktioner.
Fan vad skönt det är nu!! Sitter här och knappar på datorn i lugn och ro lyssnar på bra musik och dricker kaffe. Ingen som stör ingen som ropar mamma jag vill ditt mamma jag vill datt......
Tavlan är klar, ska packa och väga den och sen kanske jag hinner posta den idag.



Sen har vi varit ute och letat vårtecken med.... Barnen var helförtjusta och vi bestämnde att nästa gång ska vi ta picknickkorg med oss.
blev en knasig egobild med.... kunde ju itne låtabli att kolla de olika funktionerna i kameran hahah


Fast jag måste säga att den ramen gör sig bättre med Selma imitten!!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: