tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Hemma igen

Trött trött trött.....
Men så roligt vi har haft!!
I går åkte jag och töserna hem till en väninna och hennes töser. Barnen lekte och vi bara tog det lungt. Kvällsmaten blev pizza och sen slocknade barnen en efter en på soffan. I dag åkte vi alla till stan och åt på kebebhouse (världens bästa kebabställe!!) Sen tog vi bussen ut till busfabriken. Strängt men såå roligt vi hade. Barnen busade och var inte still många sekunder och jag och min vän plockade gosdjur ur sånna där automater till barnen.
När vi skulle ta bussen hem blev allt tokigt. vi ställde oss vid fel hållplats och missade bussen. Alla barnen var trötta och gnälliga och ville ingenting.  Till slut blev det iallafall så att min syster och hennes monsterbuss kom och körde oss hem.
Nu sover barnen gott fulla med korv potatis och stekt ägg. Jag har värmt min rispåse och ska snart krypa ner jag med.
I morgon ska jag tömma min kamera och se hur bilderna från busfabriken blev.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: