tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Att det finns så underbara

vänner!!!
Jag mår piss för tillfället och det vet mina vänner. De pressar inte och stressar inte. Men de kommer gärna på besök :)
I går var på många sätt en jobbig dag men ack så underbar ändå.
Mia och Linus är på besök och det skulle kollas på motorcyklar vid bygdegården. Motorcykelklubben "Hobbes" hade träff.
Barnen och Mia, Linus och morfar åkte iväg för att handla och kolla motorcyklarna och jag röjjde av här hemma. Jag skulle passa en väninnas 2 barn på dagen med.
Ett par kompisar från Helsingborg kom upp och hälsade på med. Och mannen i familjen är väldigt rastlös och vill ha något att göra hela tiden. Jag och min vän sitter gärna bara och snackar skit men det kunde inte han. Han gick en runda i huset och undrade om det var något jag ville ha hjälp med. men eftersom ekonomin är något hmm ansträngd så sa jag nej. Han kom på att ja du behöver ett nytt altantak (det jag hade var trasigt och riktigt hemskt) Mannen tog bil och släp och åkte och köpte tak,vindskivor och färg och började riva mitt gammla tak. Ett par timmar senare sitter jag på altanen med ett nytt tak!!!
Jag är såååå glad!! Det var 7 barn som sprang runt och folk överallt men oj vad jag trivdes!!

Idag är jag något slö. Stora tjejen är på kalas och jag och lilltösen myser i soffan.
over n out

Kommentarer
Postat av: sara

Det var en väldigt trevlig dag, och varsågod

kram

2009-06-07 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: