tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

ARG, FÖRBANNAD, PISST, SUR, TRÖTT, GRINIG, KORT STUBIN

IDAG ÄR FAN INGEN BRA DAG!!!
Och innan jag kom på  vad som utlöst detta hemska humör var det ännu värre!
Ja jag har PMS!! synd om mig va!?? nä jag vet men jag e sur för det. Irriterar mig på allt. ALLT är fel!! Jag ska på världens fest i morgon, mm kul när man e svullen som en flodhäst! Tack för det televerket.
Jag håller på att få tillbaka halsflussen IGEN. (den ska jag för övrigt bota med en stor snaps i morgon) Men det blir 4:e gången på 3 månader.
Vissa säger "gillar inte folk som tycker synd om sig själva" Jag säger bara TO BAD FOR YOU!!!!
Fortsätt då inte läsa för jag tänker fortsätta spy galla över min blogg ett tag till!!
Ytterligare en sak som gör mig förbannad.... jag saknar min MIA!!!
Vet att hon kommer och hälsar på och jag och töserna ska åka ner men JAG SAKNAR HENNE ÄNDÅ!!!!!
Töserna skulle vart på umgänge i onsdags, tji fick dom!!
Lider så med dom ibland.... HAde lyckats få dem att se fram emot umgänget denna veckan (med vissa mutor, men ändå) När de då snällt ser fram emot det och åker frivilligt med DÅ KOMMER HAN INTE! Oj hoppsan tog visst fel på dag, yee right.
Jag lyckades få lillan på gott humör med att lova hamburgare, den stora tösen var det inte lika lätt med. Något som kröp fram senare var att det inte var umgänget hon ville på utan se en film som fanns där. När jag lovat att köpa den filmen (när jag får råd, ytterligare ett fel som inte e mitt) så blev hon på bättre humör.
Nu är jag innerligt glad att de inte hörde vad Resursteam tjejjen sa... Han hade nämligen lovat att ringa och försöka träffa töserna en annan dag men det har han inte gjort.
Jag är så arg att jag kokar. Snubblar på tangenterna för jag tänker snabbare än jag skriver.
Försökte sova bort det dåliga humöret men va fan var det inte för varmtså frös jag. Eller så skulle ungarna ha hjälp med något. Det var inte lönt att ens försöka.
Är mitt i nått som kanske kan kallas städning om man har bra fantasi men tappade lusten där med. Dammsög under mitt kylskåp och upptäcker en pöl på golvet... HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det bara är lillan som spillt vatten!!
Skulle fylla diskmaskinen och upptäcker att den "gippar" eller vinglar är väl mer rätt.....
Jodå murket i golvet och hur fan drar man ut den då?????
Nu står kylen mitt i köket och diskmanskins korgarna mitt på golvet.



SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA MAMMA & PAPPA KOM UPP MED LITE "GO" TILL MIG!

Kommentarer
Postat av: sara

lider med dig gumman.

hoppas vi ses snart.

kram

2009-06-14 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: