tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Äntligen värme!

Ja det är inte mycket man orkar när värmen väl kommit, men varför inte passa på att ta det lugnt när man kan??!
Var på min kusins bröllop i går, såå vackert!! Mamma hade sytt brudklänningen och näbb klänningen. Riktigt duktig min mamma!
Maten var god och tårtan sagolik. Vädret var också jätte fint.
Det var kul att träffa alla kusinerna igen, var så länge sedan sist. Ett kort hann jag faktiskt med att göra till brudparet med.
Nä sitta å blogga när solen skiner... det får vänta tills jag får tillbaka min mini som man kan ta med sig ut.

Kommentarer
Postat av: sara

var är din mini,gummana? Din kusin måste ha varit riktigt nöjd med vädret.

2009-06-30 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: