tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Så sitter man här igen:)

Klockan är 05:40 och jag kan inte sova....
Var duktig igår och fick upp en del auktioner på tradera, hoppas nu bara att det blir bra bud på dem.
Pengar behöver väl alla, mer eller mindre (jag mer)  ;)
Ne skämt åsido, det är mycket av mina "pysselgrejer" som bara ligger oanvända.
Jag har nog sovit rätt gott inatt trots en liten sparkande madam jämte mig.
Eller så är det gårdagens besök som piggade upp mig ordentligt.
Faster Veronica med små kusinerna och kusin Ulle med sina små var här.
Vi fikade och stackas Veronica sprang som en tetting eftersom poolen var fylld med vatten och det tyckte Alex var jätte skoj.
Chokladbollar och chokladkex med saft och kaffe= perfekt fika.
Jag är så glad att jag får ha dessa två snälla människor som vänner, de betyder mycket!!

Givetvis glömde jag nästan helt bort att fota de söta små chokladbarnen, för chokladiga var de!!! Långt upp på kinderna.
Men lyckades fånga några guldögonblick.

Lovisa, Hilda och Lina knaprar chokladkex i massor....


Alex med en HEL chokladboll i munnen.... Sen Veronica sa "leker du med den så tar jag den"  ;)
Fan vad härliga ungar!!!

När vi fikat och snackat en massa skit och barnen lekt av sig var det dax för stora kramkalaset! Alla barnen kramades minst 17 gånger innan de lyckades få alla fastspända i bilarna.
Mycket trevlig dag!!

Idag skall barnen in till "7huset" och träffa sin pappa och hans sambo. De ska gå och köpa sandaler till töserna. Är lite nervös att han inte ska dyka upp igen men håller tummarna. Töserna behöver verkligen skor...
Själv ska jag och pappa käka kina mat :D MUMS!!!! Det var läääänge sedan sist. Är så svag för friterade räkor och kycklingspett. *vattnas i munnen*

Funderar på om jag ska göra som en del andra blogare och vara med i EFT (ett foto i timmen) Skall fundera vidare på det ett tag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: