tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Så in i helvetes arg att jag inte finner ord!!!

Jag bara måste skriva av mig. Jag är så arg på människor som inte gör rätt för sig. Människor som gör att andra får lida. Jag tolererar inte sådant. Sånna som låter andra få städa upp efter sig.
Så arg så jag vet inte var jag ska stoppa all ilska!!
Och OM du nu läser detta, hoppas du känner dig träffad!!!
Så hoppas jag att du skärper till dig och tar tag i ditt liv. Du kan inte fortsätta såhär som du har gjort i hela ditt liv.
VÄX UPP FÖR FAN OCH TA ANSVAR FÖR DINA HANDLINGAR!
Gör du inte det kommer det bara att slå tillbaka på dig själv.
Fortare än du tror!!
Jag lider med den personen som du har nära, som får ta en sto del av din skit nu.
Och jag hoppas att denna personen får upp ögonen för vem och vad du är för någon!!
Ingen ska behöva lida för vad någon annan ställt till med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: