tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Helt i onödan!! hahaha

Ja helt i onödan faktiskt!!
Min söta syster yster bad snällt att jag skulle sova över för hon var tvungen att åka till tandläkaren nu på morgonen och hade ingen barnvakt. Jaja okej det kan jag väl göra.
Barnen vägrade sova och Lovisa körde racet  -jag vill heeeeeem, till miiiiin säng!!
Javisst hade jag kunnat hade vi kanske åkt hem men nu gick ju inte det. Skulle ju kolla syrrans 3 minsta nu på morgonen.
Sagt och gjort, syrran kom iväg här vid halv 8 och huset sover än (tackolov).

Sen ringer telefonen...... det är syrran som kollat fel på dag!! Eller dagen är rätt men månaden fel!! Hon ska vara hos tandläkaren 27 AUGUSTI!! Så nu är hon på väg hem igen... *suck*

Det är vår släkt i ett nötskal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: