tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

energin flödar....

Än så länge.
Det gäller att passa på medans orken är på besök :)
En dagiskompis till töserna ringde och ville leka och då såg jag min chans!
Japp går fint sa jag till mamman, om de kan vara här...
Barnen leker så bra att man bara hör dem ibland! **glad** Barnen kan behöva leka med någon som inte är kusin ett tag.
Själv har jag redan lyckats med massor!!
2 brödlimpor e på jäsning och en sats nege.. hmm jag menar chokladbollar är i kylen. Disken är tagen och tvätten i tvättstugan. sängkläder är ute på vädring och 2 maskiner tvätt redan hängda!
Därimellan fick Lina sig ett välbehövligt bad, fattar inte hur snabbt den ungen skitar ner sig hahah
Nu ska en multi dubbel sats drömmar bakas till min goda vän i HBG, hon bra älskar dem. Hoppas hon blir glad.
Har starka funderingar på pizzabullar med men vågar inte dra igång för mycket, då blir det inte färdigt nått av det.

hej hopp tvätten ropar :)

idag är en BRA dag!!

Kommentarer
Postat av: sara

älskar när du har bra dagar. puss!

2009-07-30 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: