tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Är det någon som blir förvånad.....

När jag säger att jag har internetproblem.... hahahha
Jodå sen senaste åsksmällen har vi intenet stötvis... Rätt så irriterande när det rätt var det är lägger av!
Men nu har jag bytat leverantör till Adept, alla jag träffat på säger att det är ett bra företag.
Bahnhof kan slänga sitt skit i väggen! Otrevliga på supporten är de med! Och framför allt OKUNNIGA, det visade sig att jag kunde mer än den gubbe som satt där. (och jag vet inte mycke om tekniska prylar)
Ska ringa och kolla med mitt telefonbolag med så det inte är den linan som spökar, det knastrar nämligen i telefonen med.
I går hämtade vi min nya tv box!! Så nu har jag tv igen! Shit jag hade nästan glömt hur mysigt det var att bara bädda ner sig på soffan och titta på tv i lugn och ro när barnen somnat.
Ja apropå barnen somnat..... De gör de inte förrän frammåt midntt :S Allt vad rutiner och tider har blivit helt galet nu när de är ledig. Men för tillfället klagar jag inte alls på det för jag har fått en extra timme på morgonen :)

Så nu ska jag njuta av min extra timme!
Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag saknar er! <3

2009-07-24 @ 22:32:52
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: