tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

AAAJJJJ!!

Jag  känner mig som ett nymanglat lakan ungefär!
LIna har haft mardrömmar så hon har legat ovanpå mig hela natten! Och tösen börjar bli stor.
Och dessutom har kattrackarn också lehat på mig även om det var på benen. Jag är öm och stel i hela kroppen nu, fyyy!

Åh vad jag längtar tills i morgon! Då ska vi äntligen åka på lite semester. Ja inte nått dyrt stressigt jobbigt utan till kompisens sommarstuga. Mitt i skogen ligger den. Det blir jag och barnen, min vän och hennes man och 2 barn och ytterligare 2 vänner med sitt barn. 5 barn som kan springa hur de vill och busa hur de vill, det ska bli helt underbart! Sen efter helgen åker mannen och kompisarna hem för de måste tyvärr jobba. så då blir det bara jag töserna min vän och hennes barn. Jag längtar massor! Behöver verkligen varva ner lite nu. Har varit stressigt en lång period.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: