tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

tvätt dag..

Så tröttsamt!
När jag fotade en del av alla de barnkläder jag ska sälja igår så kännde jag att jag nog helst vill tvätta om dem. De har ju legat ett tag och fått lite "skåplukt" tyckte jag. Så idag blir det till att sortera i "tjej" "kille" och "neutralt" sen får tvättmaskinen gå varm.
LIllan skulle egentligen varit på dagis ett par timmar i dag men hon var så trött så trött. Hon vaknade flera gånger med mardrömmar i natt så det har inte blivit så mycket sömn för någon av oss.
I morgon bär det av till sjönevads marknad! Ska se om de har menthol honung (kanon att ha i te när man e förkyld) planen är att också inhandla ett par innetofflor till men jag vet inte om min ekonomi tillåter det. Vill ju gärna kunna ge barnen någonting iallafall.
Nu bär det av ner till tvättstugan.
hej hopp

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vill också till sjönevad, och ha råd till det. Jag vill också till gekås, bjussar du ? ;) haha Kramkram

2009-08-13 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: