tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Torsdag...

Och nästan hela veckan är avklarad.
Lovisa har snart gått sin första vecka och det har gått kanon! Det enda som inte gått planenligt är väl mornarna. Försöka få upp en tös kvart över 6 istället för 9 är inte det lättaste. Hon är precis som jag var när jag var liten. Mamma jag ska bara... etc etc. hu undrar hur länge mitt tålamod håller.
I går fixade jag i ordning en stor kasse kläder som jag vet en vän kanske vill ha. Jag skulle maila bilder men vem 17 hinner sånt med 2 små som inte alls vill som jag vill...... Hoppas jag hinner med det nu innan stora tjejen kommer hem med bussen igen.
Vet att ett par auktioner på tradera tar slut idag med. Då skall de packas vägas och mailas. Förhoppningsvis blir det lite slantar över till annat än räkningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: