tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

pallen klar...

Har målat en pall till en kompis och nu är den klar, glömde ju givetvis att beställa hem lack så därför tog deet lite längre tid. Men men.
I går kom mia och linus! **GLAD**
Var så längesedan de var här. Barnen är givetvis helglada, nu har buslinus kommit.
Min vän i HBG skall ha klädparty den 5 och jag vill verkligen åka ner. Ska kolla med tåg å så men tvivlar på att det är lösbart. Det är möjligen om pappa jobbar neråt den fredagen som det kan lösa sig.
Jag var ute en timme i gårkväll med, skönt faktiskt. Ändå både blåste det och småregnade det.
Tog faktiskt lite bilder med.

Det ser inte ut som en speciellt stor backe på bilden men den är hemsk att gå uppför.
Där ligger en liten sommarstuga högst upp på kullen och om de inte är där så brukar jag kolla efter svamp. De var inte där, yes! (när jag gick upp...) Väl uppe hittade jag lite smått.

När jag gått å skrålat i skogen till cascada på min mp3 och plockat lite smått så börjar jag gå neråt igen.
och vem möter jag... Jo en kille från familjen som har sommarstugan. En riktig läckerbit! Han kom fram och frågade hittat nått.... Han såg ju min lilla påse. Till saken hör att hans familj är riktigt svamptokiga..
Ehh lite smått bara sa jag och satte full fart hemmåt. Haha ujujuj vad pinsamt det blev.
Men jag tror minsann att jag ska gå samma runda i kväll, han kanse är kvar...

Min goa Selma har varit här och jag tog en såååå söt bild, bara kolla in hur mycket bus hon utstrålar!!!


Min lilla Semla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: