tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Min lilla tjej har blivit stor!

Idag börjar Lovisa förskoleklass! Hon skall ha lektioner och hon skall åka buss till skolan! Tycker det känns som i går som jag gjorde välling till henne och bytade blöjor. Hon har blivit så stor. Ibland hänger jag inte riktigt med.
I går handlade jag skolväska pennskrin och en liten anteckningsbok till henne med Nalle puh på. Hon blev jätteglad. och snart börjar  deras jympa med. Lina skall också få börja detta året.  Undrar hur det skall gå att komma in i rutiner så som att gå upp tidigt. Hennes buss går redan 07:25 och hon har ju inte gått upp före 9 hela sommren.
Nu ska jag väcka mina små troll och hoppas att de vaknar på gott humör :)

Oj vad de hade skoj i fredags när vi var på marknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: