tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

kreativ dag... -NOT!!

Idag har jag inte bara mina egna barn hemma... Utan tre bonusbarn med, Kusinerna skall vara här denna helgen. Det är så skönt att de leker så bra. Idag skall jag göra klart några grattiskort som jag har på beställning. Kanske baka bullar om jag orkar. Fick ju antibiotika (jag blev illa stucken av någon insekt så hela armen svullnade upp) och jag blir så trött av den. Råkade i ett svagt ögonblick lova barnen negerbullar till fikan... Matilda är snäll nog att göra dem åt mig. TACK! Har typ 1000 saker jag borde göra men inte ork till nått.
Målar en pall nu till en väns svägerska, det går sådär.. Svårt att måla detaljer med trötta ögon
Barnens pappa och sambo var här ett tag i förmiddags, det gick rätt bra. Men det tar ju också på krafterna.
suck... när ska jag orka fixa mig ett liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: