tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Första steget taget...

På mitt nya liv.
Jag gjorde en kraftansträngning och gick ut och gick/sprang en halvtimme i går kväll. jippi för mig!!
Det är inte svårt att gå ut och motionera bara att få på skorna och verkligen göra det.
Jag har kondis som en flodhäst så för mig var det en ganska stor bedrift.
Kvällsmaten bestod av en stooor räksallad, något jag längtat efter så det var riktigt gott.

Stora tjejen är på  "hitta vilse" idag i skolan. Det är så barnen ska lära sig hur man gör om man kommer vilse. Jätte bra tycker jag! I morgin är det gympa, något som hon bara älskar. Tack o lov har de inte ärvt min syn på  gympa (jag hatade allt vad skolgympan hette).

Nu när jag är lite barnledig skall jag passa på att ta disk och tvätt, sedan när visan kommer hem blir det promenad en halvtimme och sen hämta lillan på dagis.

låter som en riktigt bra dag, nu skall jag bara följa min plan med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: