tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Dagens bra och dåligt...

Dagens dåligt: min väns dotter är sjuk så det blir inget besök idag.
Dagens bra: jag får tid att röjja upp och fortsätta med tradera.

Nu är lillan på dagis och stora tjejen ska väckas snart. Nu är det inte många dagar kvar med sovmorgon för henne. HU fasar för den dagen då jag ska lyckas få upp henne kl 6....
Min dag kommer att bestå av att städa och lägga upp auktioner-såå spännande. NOT

Såå söt du är min vän! (till saken hör att jag och min vän är som helan och halvan) Jag glömde min jacka i sommarstugan och min vän tog den med hem. Pappa passerade hennes hus i jobbet och åkte innom och hämtade den. Men det var fel jacka. haha Vi har vars en som är väldigt lika bara det att det skiljer då typ 5 storkelar MINST.
Så vännen jag har en jacka här som är din ;)



Kommentarer
Postat av: sara

Då undrar jag var din är, för jag kunde inte hitta "min" när jag skulle åka hem. Ja, ja den kommer fram. kram

2009-08-12 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: