tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

YES!

Jaaaaa!! Jag har äntligen fått operationstid!!! Har väntat sen i januari så det är verkligen på tiden. Jag håller nu bara tummarna att det räcker med en titthåls operation för den sägs vara lättast att genomföra och läka.
Jag har aldrig blivit opererad innan så jag är lite nervös nu. Sköterskan sa att det kommer hem ett brev där allt står som jag behöver veta. Lina har kräkts som jag gjorde i går så det har inte blivit nått gjort alls. Vi hade inget vitt bröd hemma så jag tänkte göra scones till lunch men hann bara blanda de torra ingridienserna sen insåg jag att varken Lina eller jag kommer att äta någon lunch.

Vi har vilat det mesta av dagen och när storaryster kom hem mös vi lite alla 3.
Nu har lillan knatat ner till mormors soffa en stund så jag får en liten stund med Lovisa. Undrar om inte vi ska måla lite...
eller klä av och på barbiedockor ;)
Mamma och pappa skulle ha kokt höns ris och currysås så vi hoppar ner dit sen, hoppas bara jag kan äta lite..

I morgon ska vi på återbesök till "doktor Gunvor" fast doktor Gunvor jobbar inte i morgon så det blir hennes kollega. Barnen vill inte säga Norrekatts barnklinik som det egentligen heter utan nej det heter doktor gunvor.... Ja se barn..

OJ villket vimmsigt inlägg det blev.... well thats me ;)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vimmsigt och vimmsigt, gör väl inget!!! Bara ni har det gott. Ha en bra dag...

2009-04-21 @ 12:01:11
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Christel

Du behöver inte vara orolig. Jag har servat vid många såna operationer så har du frågor så hjälper jag dig gärna så gott jag kan :-) .

Dessutom så har jag själv gott igenom den operationen.

2009-04-24 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: