tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Wild west ikväll

Klockan är halv 7 och det är alldeles tyst och lungt. Båda barnen sover och inte en enda som stör mig.
Dessa små stunder på morgonen är guld värda! Skulle nästan kunna säga att "morgon stund har guld i mun" för det är så det känns. Att kunna sitta en stund för sig själv med en kopp kaffe och en cig och blogga.  I kväll ska vi fira mammas 60 årsdag på en resturang som heter Wild west, detskall bli trevligt. Alla syskon med familjer och ett par goda vänner.Hon fyller inte år förrän den 29 men blir ju lite svårare att fira mitt i veckan. Så idag blir det till att stryka kläder och bada barn :)
Men nu skall jag bara njuta av tystnaden en stund och ta det lungt.


Kommentarer
Postat av: Christel

Hälsa och gratta från mig :)

2009-04-25 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: