tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Typiskt mig...

Att inte ringa ett enda samtal jag hade på min lista. Inte ett endaste :O vad pysslar jag med egentligen..
Jaja leksakerna är sorterade 3 maskiner tvätt tvättade och skall strax hängas. Disken är tagen och bröd är bakat.
Golven är dammsugade och noga skrubbade.
Så ok lite har jag gjort iaf.. men hallå samtalen då! Det e ju sååå jobbigt att bara sätta sig och ringa runt så det blir gjort.
Tur att det går lika bra att ringa i morgon.
Det blev också ett yoga pass med vännen. Hade ingen aning om att jag hade muskler på så många ställen haha.
Men nu är det så fint så fint här hemma.
*pustar ut*
Snart skall jag sätta mig med kortet till tävlingen i tant scrappas blog (http://tantscrappa.blogspot.com/) gå gärna in och rösta där sen.

hå å hej med farbror frej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: