tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tisdag... öronläkare och AA

Tisadg idag. Det betyder att jag ska ringa öronläkaren om min sömnapné och jag skall ringa "doktor Gunvor" om provresultaten. Sen kl 9 laddas det nya avsnittet av Andra avenyn upp (om dom inte har påsklov eller nått sånt dumt).
Skullr åkt till en väninna i dag för att kolla kläder och så till helgen men eftersom både mammsen och pappsen jobbar så har jag inte någon bil. :(  Hoppas att vi kan ta det på torsdag istället.
I går fick jag äntligen klart kortet jag bråkat så mycket med. Funderar fortfarande på om jag inte ska slänga på lite blommor... Det känns inte riktigt klart men inspirationen har ju inte varit på topp det senaste.
Jag har ett par dagar på mig för kort tävlingen hos tant scrappa.... Superfina grejjer hon stoppade ner i denna månadens kit. Synd bara att jag har inspiration nolla nu...
Jag har faktiskt sovit riktigt bra i natt. Har fått svaga insomningstabletter av min läkare att använda när det är som jobbigast och jag tog faktiskt en halv i gårkväll. Skönt att det räcker med en mikroskopisk dos... Det är ju bara själva somnandet som är jobbigt, somnar jag bara så kan jag utan problem sova.. Men att försöka sova när huvudet går på högvarv är inte lätt..
I morgon är det onsdag och jag får fint besök fråg HBG (välkommen vännen) Hoppas hoppas hoppas att min tatuerare kan komma då med så hon får göra sin tatuering. (Du e för go gaddaren ;).)
Funderar på om jag skall bjuda på våfflor och glass.... har för mig att hennes små hulliganer gillar det.
Skall röjja upp på altanen med, våningssängen kom ut dit iaf (tack mia) nu skall den bara bäras ner i vedboden så systeryster kan hämta den där.
Om du läser bloggen vännen... tror du att du vill ha skåpet och det med dig hem i morgon då?? (känner mig själv för väl och skriver jag det inte så har jag glömt det om en kvart;) hehe)
Nu sitter barnen och kollar svamp bob och mornar sig. Ska fixa lite frukost och plocka fram kläder. Sen är det dagis och jag har heeeeela dagen på mig att göra något nyttigt...

Dagens visdomsord:
"Det största modet är tålamodet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: