tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Snabb inlägg....

Tar en paus nu.. har tvättat 3 maskiner hämtat på dagis burit ner alla delarna till våningssängen i "klubbhuset"  (läs skräpsammlingsplatsen). Diskat två maskiner disk. burit upp Lovisas gammla säng röjt på altanen. och nu ska jag snart ta tag i garderoberna som skall tömmas och hivas ut på altanen.... och så småningom ner till klubbhuset och vidare till en väninna i stan...
Fick reda på att min tatuerare kommer i morgon wiiiii!!!
Bara håller tummarna att mamma inte jobbar för då kan det bli lite tricky att hämta vid bussen eftersom pappa jobbar ute i morgon.  Gud vad jag känner mig duktig!!! *klappar mig själv på axeln*
Så nog pausat nu.....
over and  out

Kommentarer
Postat av: Andreas Eriksson

Shit va duktig du har varit. Alla vet hur pissigt städning kan vara, men faan va skönt när det börjar bli klart.. Ta nu och njut av en ren kåk och en härlig påsk. Hoppas tatueringen blir bra och man hoppas ju på en bild när den är klar. Ha en fin påsk och jossan du är guld värd!

2009-04-07 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: