tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

SANSLÖST!!!!

Nu är klockan 4 och bägge töserna e vakna!!



Vad kan det tänkas bli för dag i morgon då?? Vi lär ju sova till middag, minst.
Satt nyss och mös med Lovisa i soffan en stund när hon säger
-mamma jag kan verkligen inte sova, kan jag inte få titta lite soobe doo (scoobidoo)
haha ja svarade men lilla du det är mitt i natten..
-snälla...dubbelsnälla

vem kan neka?? Vi har ju alla 3 lite svårt med sömnen.
Jaja okej. Jag sätter på tvn och letar reda på boomerang, där byrackan brukar visas och vad händer..
Kanalen kan inte visas du måste göra en ny kanalsökning :( och vår "tjocktv" som gör detta sååååååååå långsamt...
Men men nu r kanalen hittad och d kom lillan med struttandes
-mamaaaaaaaaaa kan inte med sova..
Det är bara att hämta täcke till henne med. Så nu ligger vi allihopa i en obekväm soffa och kollar på en "tokig" HUND:O

Pratade lite med Lovisa om morgondagen, om vi skall baka något till fikat. Det kom direkt choklad muffins!! Så i morgon (när vi nu vaknar) blir det till att baka lite.
Hade velat baka bullar med så man har något i frysen:)
Men vi får se vad det finns ork till just nu känns det som om jag kommer att seut shär i morgon...



Nu ska jag krypa ner i min obekväma soffa med 2 piggelina barn och göra ett försök att få nån sömn.....

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:56:51
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hihihihi, dina härliga inlägg... Hoppas du kan ta en liten powernapp sen i eftermiddag...Ha en slö dag..

2009-04-19 @ 11:53:43
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: