tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Orka??

Blä blir ett argt depp inlägg nu..... Bara varnar känsliga läsare redan nu...
Jag är så förbannad på allt! Vi har varit sjuka i omgångar här hemma men den förkylning/hosta/ont i halsen som vi har nu ger fanemej aldrig med sig! Segt slem täta i näsan varken hostmedicin eller nässpray hjälper. jag lever ju för fan på ipren känns det som. Är så tät i näsan att hela jävla huvudet känns som en jätte ballong som ska spricka när som helst.
Hett te och vitaminer färsk frukt har jag levt på nu det senaste. Men exakt vad tror ni min mage sa om äpple?? Jo det är syra i äpple.. min mage sa AJJJJ sen låg jag på soffan med gallstensanfall IGEN!! Va fan kan jag inte få den där operationen för? Dom sägen den är så enkel och snabb att man bara blir inlagd över dan. Titthål skulle det visst vara. Men nej väntetiden är tydligen lång här får du mer tabletter.... tabletter tabletter tabletter jag känner mig som ett vandrande apotek!! BLÄ!  Ja ja jag vet vissa mediciner behöver man men varför inte ta bort stenarna så jag slipper nån av dom iallafall.

I går var det strängt orkade inte blogga. Skulle lämna på dagis men Lina hade bestämt att NEJ hon skulle inte dit.
De var redan sena för varken jag eller Lina hade sovit nått på natten. Hon drömmde en massa om älgar hit och dit.
Rätt var det är så sätter hon sig i sängen och säger Mamma älgarna jagar mig!! Jag frågade men varför det då? Jo dom har ju inte fått någon present!! Och i den stilen fortsatte hela natten. Vid 5 gav jag upp. Men vi kom iaf till dagis och jag skulle lämna dem. Lina vägrar gå ur bilen....Jag fjäskar lite och säger att jag ska bära henne okej då... Barnen var på lekplatsen och stora tjejen sprang genast å lekte med de andra. Lina var jag tvungen att lämna över till dagisfröken skrikandes :( gud vad det gjorde ont!!! Men fröken förklarade att detta är bäst för Lina och hon måste veta vad som gäller annars blir hon osäker.
Jag lämnade av henne och gick raskt tillbaka till bilen. Men gud vad jag kände mig som världens hemskaste mamma då!!
Hela den dagen är som en dimma, jag var så trött. Vilade ett tag på eftemiddagen innan jag skulle hämta barnen.
Mamma följde med med till dagis för att hämta för vi skulle handla lite efteråt. Fröken säger att Lina sovit middag i 2 timmar :O Men Fröken berättade också att Lina lugnat ner sig innan jag hunnit fram till bilen och sen var det inga problem.
Kvällen var okej jag kollade på Dr House och eldade i kaminen.
Barnen somnade på soffan och jag somnade strax efter...

Idag blir en tuff dag!
Vaknade vid 7 av att min älskade mia ringde. Hon kommer ut i em!!! jippie
Idag står det mycket på listan :(
Först ska vi till doktor Gunvor och göra total hälsokontroll på barnen. Sen ska vi äta på macdonalds eller max.. Umgänget är mellan 13-16 om han nu behagar dyka upp då... Ska träffa mia i stan sen ska hon få hjälpa mig att kolla på skor.
Måste komma på något bra till kvällsmat med.. kanske ska överaska mia med lasange... ja så blir det :)
Undrar om mia har systemkameran med sig.... Hade vart kul att fota lite.

Jag har en liten dröm.... kolla vad jag hittade på netonet....



Modell: Acer Aspire One AOA150-BP Pink Nordic
 Art nr: 119039
 
 Beskrivning: Liten, lätt och smidig laptop i läckert rosa!

- 8,9-tums skärm
- Intel Atom N270
- 1GB arbetsminne
- 160GB Hårddisk
- Minneskortläsare
- Webbkamera
- Windows XP Home
 Avdelning: Datorer & Hårdvara > - Upp till 10 tum
 Pris:  3 390:-


VILL HAAA!!!!

Nu ska jag försöka få i 2 trötta töser lite frukost och sen på med lite kläder så vi kommer iväg.....

Kommentarer
Postat av: mia

Jag kommer ut och gör din dag bra!

puss på dig!

2009-04-01 @ 09:37:05
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: