tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

nattsudderi....

Klockan är strax efter ett.... Det är meningen att man ska sova på natten, har jag hört. Undra om de bara gäller en del?? Själv har jag inte soviten  hel natt sedan jag blev med barn första gången. Var det inte för alla graviditetshormoner så var det barnsom vaknade nattetid.. Och sen har det blivit en vana.
Vi åt tårta hos min bror med sambo innan i kväll och vi vet ju akkihopa vad min mage tänker om sånt. Haha nu ska hon f lida för att hon sätter i sig onyttigt!! Ja, det är precis vad jag får göra med. Nu hoppas jag att det blir den 5/5 snaaaaart så jag kan få min operation. Är bara lite nervös. Det ska nog gå bra.
Fick reda på att min goda vän från norge kommer ner i sommar :D Det ska bli trevligt, mycker trevligt! Hoppas att vi är friska och pigga då. När hanvar häs sist var jag inte så pigg,hade troligen fått lite solsting och mådde bara pyton.
Jag tog en del bilder på trädgården hos brossan,och jag har bara en sak att säga wow! Ska lägga up lite blider i morgon.
 Nu ska ajg göra ännu ett alvarligt försök att sova.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-05-01 @ 00:05:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: