tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Lugn och ro på altanen, ENSAM :)

Ja idag känns faktiskt allt lite lite lättare :)
Okej jag har inte fått gjort nått vettigt men jag är ändå nöjd med dagen. Mia sov ju över så jag hade hjälp med barnen i morse. Jag kollade på det nya avsnittet av andra avenyn, himmla bra serie!
Synd bara att svsnitten bara kommer en gång i veckan.....
När barnen var hämtade var vi ute till bara för en stund sedan och nu kollar de på barntv :)
Jag ska snart göra lite spaghetti och köttfärssås till kvällsmat.
Mia min lilla pudding håller just nu på att göra en sida till allt scrappat. *tack* om jag lyckas lägga in något där så ska jag länka dit senare i kväll. Nu ska jag se om jag får in filmen på lillan... när hon gör Wild west osäkert....


nä tydligen funkar det inte alls som jag vill :(

NÅGON som vet hur man gör?? skriv gärna till mig!!


Jaja jag har iaf lite bilder att bjuda på :)

Så här söt är min lilla "systerson" Alex :) Ett riktigt charmtroll!!
Tack för mycket trevligt besök!!! Hoppas bilen blir uppskattad ;)



Här planterar Lina oliver med morfar, jag håller tummarna föe att de verligen gror!

Nu ropar barnen att de är hungriga så jag ska gå och laga lite mat.

**over ´n out**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: