tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Jaga kirurgen...

Är den nya leken jag har hållt på med hela veckan....
Fick tag i en sköterska uppe på kirurgavdelningen i tisdags. Hon lovad att kirurgen skulle ringa upp mig igen angående gallstensoperationen. Men när hon läser i min journal står det *patient vill inte bli opererad*   :O Jag blev väldigt ställd.
Vaddå inte vill bli opererad! Vad den läkaren har pysslat med har jag inte en aning om. Nej jag vill såååå gärna ha kvar mina förbannade stenar.
Blir så sur!
Sköterskan sa också att ja han ringer upp dig så fort han har tid.. vaddå i juni eller??
Nä nu ska jag gå och dricka mitt kaffe och fortsätta vara sur å förbannad ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: