tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Ja... Premiärinlägg på nya datorn!!!

Detta är inte klokt! Nu sitter jag faktiskt här på min alldeles egna nya mini pc!  Den är inte rosa men väldigt fin ändå. Vit och jag kan byta skal till brunt om jag känner för det.

Villken trevlig dag det varit! Min vän från HBG har varit här med sina hulliganer och det har varit ett enda stojjande och stimmande hela dagen. Det har ätits plättar och godis... det var ju lite fest nu när vi fick besök.. Utelek i omgångar mellan regnskurarna varvat med film. 
Kvällen bjöd på ett lagom trevligt gallstensanfall (nu måste jag väl snart få op tid) den värsta smärtan har lagt sig nu.
Nu skall jag sätta mig och leka med min nya leksak.
puss å kram cykelram :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: