tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Inget är så som väntans tider.....

Sitter i solen på altanen med en kaffe och en cigg. Väntar på veronica och Alex, de är på väghit från gekås.
Jag har bakat paj (och tjuvsmakat lite) och jag har röjt en massa. Synd bara att det inte syns :(
Plockat en massa tvätt och saker efter ungarna. Försökte lite med filmen på Lina när hon dansade i går men får inte riktigt till det. får se om jag lyckas i kväll.
Nu ropar barnen på mig de vill att jag ska komma ut i trädgården.
Kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Dorthe

Hej!

Tusen tack för det fina kortet du hade gjort till mig på min 50-årsdag. Sååå vackert var det.



Kram

Dorthe

2009-04-26 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: