tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Inga muffins och inga bullar.....

Gårdagen var en KATASTROF!! Jag mådde rent ut sagt skit hela dagen. Barnen var iofs snälla men det tar på krafterna att kräkas var 10minut. så fort jag försökte äta eller dricka något så kom det upp igen. Jag sov större delen av dagen i nån konstig dvala, inte helt sovande men inte helt vaken heller. Min söta mamma och pappa  var snälla och hjälpte mig med barnen på kvällen.
Morgonen började med att lillan hade feber och mådde illa... Inget dagis idag heller:(
Jag proppade i henne lite alvedon och bäddade ner henne i soffan. Stora tösen kom iallafall iväg till dagis.
Jag har inte vågat äta något än men den lilla koppen kaffe med mjölk jag drack har fått stanna kvar iaf.
Lina har just kräkts en massa och jag har tagit hand om det nu.
Detta blogginlägg har jag försökt skriva i 2 timmar nu, men nu ger jag upp... får blogga mer i kväll... Nu till kräkhinken.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Stackars dej, Krya på er!!!!

2009-04-21 @ 12:02:31
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: