tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Hemma igen :D

Så då var man hemma igen :) PUH!
Nu dröjer det 2 veckor tills nästa gång (förhoppningsvis)
Idag är det mammas60års dag och vi ska åka till brossan och hälsa på lite. Mamma vill inte vara hemma haha.
Idag har vi vart inne i stan på "umgänge", jag och pappa passade på att handla lite.
Vi var på biltema och kollade in nya citygross i halmstad.
Köpte ett pussel till Lina på biltema, hon fyller ju 4 år på fredag. Lovisa fick ettpar nya trädgårdshanskar.
Barnen hade tydligen varit lite gnälliga fick jag höra :O så konstigt då hehe solen påverkar ju dem med.


När vi kom hem såg jag att Lovisa blödde lite ur munnen... Men tack o lov hade hon bara stött i den lösa tanden.

Vi vickade lite på den och plopp så var den ute!

Min stoooora tjej *ler*

När vi kommer hem i kväll ska jag kolla upp häftiga tårtor.. Vill göra en riktigt cool till lillgangstern.
Nån som har nått tips??
Kanske helt enkelt ska göra en findus....... ja inte en fiskgratäng då utan en pannkakstårta :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Det blir en mia speciaaaaaal ;)

<3

2009-05-01 @ 11:17:13
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: