tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Helkväll på Wild west...

Puh vad jag är trött nu!
Har just kommit hem från resturangen och tack o lov somnade lillan i bilen. Stora tjejen ligger och kollar lite på den nya favoriten scoobidoo eller hur nu byrackan stavar det.
Jag har satt på en kanna kaffe och bäddat till Linus och Mia, de ska sova här i natt.

Kvällen var jättetrevlig och mätt är jag så det står ur öronen på mig haha.
Var lite orolig efter som detär ett "steakhouse" vi skulle till och de kryddar rätt regält. Med tanke på mina stenar så undrade jag om jag skulle kunna äta något på menyn. Barnen fick iallafall vars en hamburgertallrik och läsk jag tog en ostburgare. Pommesen vågade jag inte smaka för då hade magen gått hem före mig.
Min cola försvann på något mystiskt sätt men Lina såg väldigt skyldig ut..... Så jag tänkte att jaja jag beställer väl in en stor då. DET KOM EN HEL LITER!!!! hahah ni skulle sett Linas min
-Mamma är den min?? visst är den! *dreggel*
hahaha ja det var kul. jag hade väl väntat mig en stor cola sån som man får på mcd. Nu har jag lärt mig något nytt..
TIll efterätt beställde vi toblerone fondu, gott men hade väntat mig mer. Det varen skål smält toblerone och lite frukt...
Emellanåt kom där 3 tjejer och dansade lite western inspirerat och barnen tittade storögt på varenda rörelse. Sen satt där 2 trubadurer och spelade med. Lina var inte sen med att svänga sina lurviga. Hon dansade så svetten rann. Inte brydde hon sig om vad vi andra gjorde, hon hade fullt upp med att "dansa som flickorna". Jag lyckades för första gången filma henne lite med min mobil och ska se om jag kan få upp filmen här i morgon. Annars blir det bilder, tog en hel hög!
Min vän Malin och hennes dotter Julia skulle vara vår chafför hem och det var skönt att kunna åka hem när man känner för det.

I morgon kommer Linus föräldrar på besök (de sover på hotellet i Halmstad) innan de fortsätter hem till Skurup.
Barnens faster Veronica och lille Alex kommer också en sväng. De skulle passa på att åka till gekås när hon ändå var nere och då kommer de innom. Ska bli riktigt trevligt. Lovisa har pratat mycket om att hennes faster skall komma och hälsa på.

Nu ska jag ta en nattacigg och sen krypa ner jämte Lina..

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 12:35:41
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: