tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Halsfluss nr 3....

Jaha det var det det... I gårkväll klagade stora tjejen på ont i halsen med.
Nu är det väl hennes tur att få skiten jag och Lina haft i omgångar.. Skall ringa in till Norrekatts barnklinik och se vad de säger. Kanske har de en tid över redan idag.
Igår vad jag på "mamma lyx" hehe satt nästan 3 timmar i frisörstolen!!!
Jag går till en helt underbar salong son heter Hår och sånt. När man får håret tvättat får man sitta i en massage stol!
Mitt hår blev avfärgat gammal färg så min naturliga hårfärg kom fram nästan helt, och sen fick jag röda slingor.
Sååååååå nöjd!!! ska lägga in bild när jag kan tömma min mobilkamera.
Alla var kanon trötta på eftermiddagen så det blev inte många saker gjorda inte.
Idag är det lite tvätt och röjjning som står på listan. Kanske kanske orkar jag baka lite bullar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: