tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

ett måste

Jag vill dela med mig av denna underbara låt jag hittade på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Xi0Zul7-_LE


Din resa var så lång
Mot midnattssolens land
Jag älskar dig för evigt
När mörkret faller på
Då tänker jag på dig
Min saknad är oändlig

Och du finns här
Här hos mig nu
Oro finns ej längre kvar

Kom var mig nära fast du inte är här (Inte är här)
Tänk på mig var du än är (Tänk på mig var du än är)
Men jag kan känna att i luften där finns du (Där finns du)
Den som jag andas just nu

Jag blundar och jag ser
En bild av den du var
Bevarad i mitt hjärta

Och du finns här
Här hos mig nu
Oro finns ej längre kvar

Kom var mig nära fast du inte är här (Inte är här)
Tänk på mig var du än är (Tänk på mig var du än är)
Men jag kan känna att i luften där finns du (Där finns du)
Den som jag andas just nu

Över stjärnetak och bortom tid och rum
Där väntar du på mig
Oohh

(Kom var mig nära fast du) inte är här (Inte är här)
Tänk du mig var du än är (Tänk på mig var du än är)
Men jag kan känna att i luften där finns du (Där finns du)
Den som jag andas just nu (Den som jag andas just nu)

Kom var mig nära
I luften där finns du
Kom var mig nära just nu


Någon sa till mig idag att jag skulle lägga blommor på graven och sedan lägga detta åt sidan.
Att människor som tycker att de har mer problem än andra är "självömkliga".
Jag vill bara fråga, får inte jag sörja och vara ledsen? Får inte jag minnas och tycka synd om mig för att Ludde inte fick stanna kvar? JAG kan inte lägga detta åt sidan, Jag kan inte släppa sorgen över Ludde bara för att det gått 6 år sedan han dog. JAG vill inte tänka på andras problem idag, idag vill jag bara stänga in mig i min lilla bubbla och minnas.
Vem skadar jag genom detta? Om någon tar illa upp -Ja gå då, prata inte med mig, lämna mig till mitt.
Jag begär inte att någon skall lyssna eller ens förstå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: