tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

bloggeliblogg

Nu har jag minsann hängt ut 2 maskiner tvätt och barnen har varit ute och lekt hela förmiddagen! Har haft mer ont av mina gasllstenar nu på sistone och pratade med sjukvårdsupplysningen i går. De sa att jag skall ta kontakt med de uppe på kirurgen efter påskhelgen och säga att nu har det blivit så mycket värre att de måste göra något åt det.
Jag vill ju inte gå på medicin hur länge som helst...
Vart tvungen att ta en i gårkväll med, inte kul!
Tycker hela mitt liv kretsar runt de här satans stenarna nu....
Och diverse annat på tingsrätten, men det är inget jag tänker skriva om här.
På eftermiddagens lista står: ta hand om all disk... den har svämmat över nu när jag varit dålig ett par dar. Städa undan leksakerna som har en förmåga att hamna på de mestkonstigaställen. Se till att Lovisahar allt hon ska ha med sig i morgon då hon ska sova hos sin moster. Kolla upp så jag inte står utan påskägg i morgon fördå kan jag bara tänka mig vad barnen tycker om denna mamman...
Sen ska jag försöka lära mig webcameran i min nya mini, den hade v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: