tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Ändrade planer men helt ok

Villken trevlig dag det var i går! Negerbullar och fika ute på altanen. Lek i trädgården med rutchkanan och hoppe madrassen. De hade verkligen kul alla barnen! Lilla minsta kompisen somnade som en sten på soffan när vi kom in och stora tösen var nära att somna, det blev akut kvällsmat med flingor och mackor! Hade planerat spaghetti och köttbullar för det gillar alla 4 men det fanns inte tid till det. Men efter lite käk piggnde de till och då ville stora tösen hem. Mamman kom och hämtade dem och det blev ett fasligt liv på lillan, hon ville ju sova över. Jaja de kommer nog fler gånger, kanske jobbar du helg snart igen vännen??
Idag blir det därför ändrade planer. Jag skall tvätta och planera för nästa vecka. Lillan går ju fortfarande på antibiotika och ska vara hemma hela veckan så det gäller att planera bra. Jag har ett bröllopskort jag bråkar med också.... det vill inte bli bra :(
Det är ett mycket viktigt kort för det ska hela vägen till USA!! Tänk att ett kort som jag gjort ska hela vägen dit!!
**stolt**
Ska göra mammas inbjudningskort med, hon fyller 60 och det ska firas på wild west.
Har stämplat upp motiven och färglagt dem, nu skall de bara klippas ut och monteras.
Mitt paket från panduro kom i går!!! Wihoooo ok mest lim och gluedots men ändå!! Alltid lika kul att få paket på posten, speciellt om det redan är betalt ;)
Fick lite trevliga sms i går..... tack för dem *ler*
Jag blev glad och sen hade jag minsann svårt att sova..... du vet ju vem du är ;););)

Nej nu är det full fart som gäller kompisen köpte diskamskinstabletter åt mig i går för de var slut så nu är det disken som ropar......
En morgonens bild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: