tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

17:05 piiip

Jag är så arg att jag skakar (nästan) ALLT och då menar jag verkligen allt strular med mig idag!!
Min tatuerare skulle kommit i går-han kom inte. Jag fick ett gallstensanfall på kvällen och mår piss idag av biverkningarna. Fick ett anfall till på morgonen och försökte först med en vanlig värktablett jag har men det funkade inte... Så en stark tablett till och fler biverkningar:(
Min söta syster kom och lämnade 2 av sina små här (små och små... 8 och 9 år) Hon kom in som en virvelvind och hade på 0,nix fixat frukost till alla barnen tagit disken och fixat en stor kopp kaffe till mig. Hon hade nybakade bullar med sig också nån engelsk typ hot crunch buns eller vad de nu hette... Gott var det iaf.
De innehöll någon engelsk krydda som visst hette mixed spice kanske.... skulle tydligen vara kanel ingefära och muskot. Skall se om jag får tag i receptet och i kryddan.. som givetvis BARA finns i england.
Vilat hela dan typ, sprungit runt och sett ut som 17 i min pyamas och en långkofta.
Tänkte jag skulle lyxa till det med att ligga och blogga i sängen, nu har jag ju minipc och trådlöst bredband.... men NEJ varför skulle det fungera?? Troligen har hitnet nått problem med sina servrar så nu har jag kollat dubbelkollat och trippelkollat så inte felet ligger här. -Det gör det inte...
Startade om datorn för typ 10gången och javisst då funkar allt som det ska.
Nu ska jag ta mig i kragen och leta upp några kläder och titta ut på solen... har en hel tvättkorg som borde tvättas men vet ni va... den står minsann kvar i morgon hahaha

kan nästan garantera att jag återkommer i kväll, av någon anledning mår jag bättre av att få skriva av mig även om det mest blir dravvel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: