tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

orken är slut......

Det händer inte mycket här nu.. Jag har ingen ork och ingen lust med nånting!
Troligen är det väl höstrusket som satt sig på humöret.
Hosta och förkylningar avlöser varandra och det gör en inte gladare precis.
Det enda som blivit gjort är julkort julkort och åter julkort....
Hoppas få sålt några på en julmarknad i mitten av november.
En god vän har tagit på sig att sälja dem eftersom det är dop för min lilla prinsessa samma dag.
Japp min lilla gud dotter Selma har blivit 4 månader!!
Gud vad tiden går fort.

Jag har faktiskt vunnit en tävling :) Jag vann 100kr i presentkort hos www.inkywings.com .
Beställde en "handgjort av" stämpel som jag hoppas kommer snaaaaart. Blir så mycket finare än att skriva för hand på baksidan av korten.
Här är kortet jag vann med...


Mycket trevligt höstkort tycker jag :) (suuuper glad)

Kostade på mig en stämpel jag dregglat över länge med och den kom i förra veckan.
Köpt på www.cardsofmaria.se  så sött babyansikte.



Det är så man bara vill lyfta upp bebisen och gosa lite.
Hu jag börjar visst bli bebis sugen.... Får gosa med Selma i morgon...

Sen har det blivit lite fler julkort.....














Det hade visst blivit en del sedan sist hehe..
Dett mina vänner är vad jag gör på nätterna när jag inte kan sova....

Nej nu ska jag trilla in till http://ikapika.webblogg.se

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: