tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Honungen är sluuuuuuuuuut

Buhuuu! När jag är förkyld och hostig vill jag ha te med honung i! Så det så!
När jag igås skulle göra mig en kopp så är honungen slut. Jag blev nästan ledsen. Men det är väl på sin plats med nerverna utanpå nu. Dåligt med pengar och massa tjafs med mitt ex.
Barnen är med sjuka så vi orkar inte nått någon av oss.
Och utanför skiner solen och bara skriker -Kom ut i det vackra vädret........
BLÄÄÄ!
Fast man måste väl få tycka lite synd om sig ibland. eller??
Jag har dock en sak att vara riktigt stolt över!
Min stora tös har en lös tand!!
ujujuj de börjar bli stora å jag börjar väl bli gammal.... ne inte än!
Mer te UTAN honung......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: