tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Jaja, vad är en bal på slottet??

Jag gillar itne vintern!! Det är kallt, rått, ruggigt och dessutom förbannat halt på vägarna!
Var hos en god vän och hjälpte honom i går och det tog hela dagen och ändå blev vi inte klara. Vägen dit var okej men när han skulle skjutsa mig hem (tack vännen!!) så var det mörkt och flera minusgrader. Åh vad jag önskar att jag kunde köra/åka bil som alla andra. Att inte denna satans rädsla ska trycka ner mig så.  Jag vill också kunna ta bilen och sticka när jag känner för det. Kunna bara säga att nej nu åker jag och barnen in till stan ett tag.
Men nej denna gräsliga rädsla ligger som en boja runt min hals....
Nåja.. nog om det. Jag kan ändå inte göra något åt det just nu.
Det finns faktiskt LITE bra med vintern också.. Julen!
Snart får jag börja med nissar och ljus!
Paket skall handlas och julmat skall göras. Det är iallafall något att se fram emot!

 


Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller med dig gumman.

Kan knappt vänta till söndag när man får sätta upp lite jul och ljus.

2008-11-26 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: